vraagbaak

  • Jacques

    beste lezer,

    ik rijd sinds een half jaar in een korando diesel van 1999.

    Ik vind het een geweldige auto, wat mij verbaast is dat je eigenlijk weinig van ssangyong hoort, je komt ze niet tegen op beurzen en er is naar mijn weten op de hele wereld geen vraagbaak te krijgen van de korando.

    ook valt mij op dat er op het prikbord ook maar 1 berichtje staat. soms denk ik wel eens dat ik de enige ssangyong rijder ben en vind dat daar snel verandering in moet komen.

    reageer eens, ik zou het leuk vinden om regelmatig eens met korando liefhebbers te communiceren, rexton en musso mensen zijn uiteraard ook welkom.

    groeten,

    jacques

  • Albert Rovers

    Jacques,

    ik ben ook een korandorijder. In Brabant is zelfs een korando-club, misschien iets voor jou om lid te worden. Zie: http://www.ssangyong-club.nl/ voor aanmedling en gegevens.

    Groetjes,

    Albert

  • eric dehondt

    Ik zoek informatie over een Korando Family (1995), 2,5 Diesel.

    Wie kan mij helpen?

  • Theo Melgers

    Er is een uitgebreide vraagbaak (SsangYong owners club) waar een aantal Nederlanders reeds lid van zijn te vinden op

    http://ssangyongclub.co.uk

  • Aad

    Hallo acques,

    Ik ben zeer binnekort eigenaar van een Musso 2.9 TDX, weet jij misschien ook of er een club is van Musso eigenaren waar ik eventueel met vragen en zo terecht kan. Ook ik zit met het probleem dat je maar op zeer weinig plaatsen met technische vragen terecht kan en al helemaal nergens geen boeken kan vinden. Misschien ook wel een voordeel, waarschijnlijk zijn ze zo goed dat ze geen boek nodig hebben.

    Hoor graag iets van je.

    Groeten Aad.

  • rob

    Ha die Jacques,

    ik rijd nu vanaf december 2003 een Korando en ik vind het ook een geweldige auto, een echte stoere bak.

    Ik heb er nu 15000 km op zitten en probleemloos. Ben op zoek naar een bullbar. Weet jij of die originele van Ssangyong van kunststof is en zoja wat voor een soort kunststof.

    groeten

    robJacques schreef:

    >

    > beste lezer,

    > ik rijd sinds een half jaar in een korando diesel van 1999.

    > Ik vind het een geweldige auto, wat mij verbaast is dat je

    > eigenlijk weinig van ssangyong hoort, je komt ze niet tegen

    > op beurzen en er is naar mijn weten op de hele wereld geen

    > vraagbaak te krijgen van de korando.

    > ook valt mij op dat er op het prikbord ook maar 1 berichtje

    > staat. soms denk ik wel eens dat ik de enige ssangyong rijder

    > ben en vind dat daar snel verandering in moet komen.

    > reageer eens, ik zou het leuk vinden om regelmatig eens met

    > korando liefhebbers te communiceren, rexton en musso mensen

    > zijn uiteraard ook welkom.

    >

    > groeten,

    > jacques

  • Rob Vlieg

    Hoi Allemaal,

    Sinds een 2 tal weken heb ik een site www.ssangyongkorando.nl met informatie.

    Daarnaast heb ik ook een forum, met als onderdeel vragen over de moter enz. ik ben in het bezit van de garage boeken 1000 pag. dus lid worden van mij forum en vraag maar raak.

    Er is ook nfo te vinden over onze trip naar de Noordkaap op 20 feb. 2005 met tot nu toe 7 Korando`s

  • jacques

    Hallo Albert,

    Bedankt voor je mailtje, van de korandoclub ben ik inmiddels ook lid geworden.

    groeten,

    JacquesAlbert Rovers schreef:

    >

    > Jacques,

    >

    > ik ben ook een korandorijder. In Brabant is zelfs een

    > korando-club, misschien iets voor jou om lid te worden. Zie:

    > http://www.ssangyong-club.nl/ voor aanmedling en gegevens.

    >

    > Groetjes,

    >

    > Albert

  • jacques

    Hallo Aad,

    Ik heb geen idee of er al een mussoclub is,volgens mij niet maar misschien heeft iemand anders meer informatie.

    groet,

    jacques

  • jacques

    Hallo Theo,

    Bedankt voor de informatie,ik ga direct op zoek

    groet,

    Jacques