vraagbaak

  • Peter

    Ik hoor mensen zeggen dat er weinig onderdelen te vinden zijn, maar ik heb laatst prima zaken gedaan met het bedrijf Kraakman 4x4 Parts in Purmerend. De prijzen waren ook vele malen lager als bij de dealer, alleen als het onderdeel niet op voorraad is kan het soms wel een aantal dagen duren. (ik geloof dat ze hun onderdelen direct uit Korea halen namelijk en dat is wel een eindje naar hier natuurlijk)

    Kijk maar een op http://www.kraakman4x4parts.nl

    En jullie hebben wel gelijk; er rijden niet al te veel Ssang Yong auto's rond. Heel erg vind ik dat eerlijk gezegd niet, want dan rijd je tenminste wel in iets exclusiefs. Aan de andere kant is het wel jammer dat je niet met veel mensen over die auto's kan praten haha :) Nou daar is dit forumpje voor dan he ;)

    Peter

  • ben

    rij sinds 2 maanden musso en inderdaad is er weinig bekend van en over ssang young mischien kunnen we iets doen lijkt me wel leuk

  • ben

    ik heb sinds 2 maanden een musso 602 geen turbo.en ben op zoek naar mensen die ervaringsdeskundig zijn op en met musso

    ik heb nog al wat vragen:

    -zo vindt ik dat de kont van mijn musso lager hangt dan de neus

    -zo wil ik graag de auto mooier maken met bulbar en sitepipe's maar die zijn

    stervens duur en bijna niet te vinden mag 2e hands zijn.

    -ook vindt ik dat als je de airco uitzet het direct warm wordt in de cabine net alsof de kachtel zacht aan blijft staan

    - is er een mogelijkheid om bv de achterramen electrische bedientbaar te maken ik rij wel een grijs kenteken dan krijgen de honden ook frisse lucht

    -hoe kan ik de handrem goed krijgen vooruit werkt deze goed maar sta ik iets schuin naar achteren rolt de auto gewoon terug.

    - hoe kan ik vet in de nippels krijgen.

    enz enz gespannen wacht ik op een reactie groet ben reactie graag op ikke2220@hotmail.com

  • ben

    hallo Aad, ik ben Ben en heb sinds 2 maanden ook een musso en zit vol met vragen ook ik ben op zoek naar een mussoclub als je iets weet laat het mij aub ook weten groet ben

    ikke 2220@hotmail.com

  • Edison schoop

    Beste heren,

    Ik ben opzoek voor mijn korando bj. "97 een komplete versnellingsbak.Het moet kosten ongeveer +/- 750 euro.Als iemand weet van iets kun je mij gewoon mailen.

    Met vriendelijke groet,

    Edison schoop

  • Ben

    DAT ZELFDE PROBLEEM HEB IK OOK IK BEN EEN MUSSO RIJDER SINDS 7 MAANDEN EN WIL INFO UITWISSELEN MET ANDERE SSANGYONG RIJDERS BLIJKBAAR ZIJN WE DAN DE ENIGE DIE DEZE SCHITTERENDE AUTO'S RIJDEN HAD GRAAG EEN FOTO ER BIJ GEDAAN MAAR DAT WIL NIET HELAAS

    GROET BEN

  • Harry Heuker

    Hallo off-road liefhebbers,

    Ik beschik sinds enkele weken over een Ssangyong Musso 3.2 benzine ( LPG ) uit 2002

    Graag hoor ik van andere bezitters en techneuten wat de positieve en negatieve ervaringen met dit type Musso's zijn.

    Ook ben ik benieuwd of er een vraagbaak van de Musso bestaat.

    Wie weet in noord Nederland een reparatie-expert op het gebied van de Musso-Ssangyong ?

    De dealers in het noorden geven aan weinig ervaring met de Musso te hebben.

    Verder ben ik benieuwd of er landkaarten beschikbaar zijn waarop de onverharde wegen staan.

    vr. groet

    Harry Heuker

    harry.heuker@enexis.nl

  • HARRY HEUKER

    Ik heb nog een set achterramen en eeen achterbank( grijs leer) in de aanbieding van een Sang Yong Musso (2002).

    Dit omdat de auto op grijs kenteken is gezet.

  • Henny Ramaekers

    Hallo.

    Ik heb een Rexton gekocht, bj 2007 showroom model 0 km. Ik woon in Polen, ben NL,service van de dealer is compleet knudde.

    Heb bumperschade opgelopen in April, nieuwe bumper besteld, nou is het September en nog steeds geen bumper.De rest of de service kun je gewoon niet toevertrouwen aan de dealer hier (Bielsko Biale). Omdat ik auto reperaties aan bijna alle Europese merken gedaan heb wil ik graag deze wagen zelf onderhouden, zodoende ben ik op zoek naar werkplaats en oderdelen

    boeken of CD's, indien mogelijk de orginele Ssangyong boeken.

    Ser# KPTG0B1FS7P256511, motor # 66593512516054( 2696/137KW).

    Enige hulp met vinden dit word zeer op prijs gesteld.

    Met vriendelijke groeten

    Henny Ramaekers.

  • Martin

    Hallo,

    Ik ben in het bezit van een Musso van 2001. Diesel, automaat.

    Tijdens het rijden viel de snelheidsmeter en de temeratuurmeter uit en sindsdien telt hij ook geen kilometers meer en later bleek ook dat de automatische deurvergrendeling het ook heeft begeven.

    Alle zekeringen zijn nagekeken en deze waren allemaal goed. De oorzaak is nog steeds niet gevonden en ik ben benieuwd of iemand mij via deze weg kan vertellen wat mogelijk de oorzaak is en hoe het te verhelpen is.

    Gelieve te mailen naar: carine.golstein@wanadoo.nl

    Alvast bedankt!

    Martin