ssangyong onderdelen

  • Ton

    Ton Knook 4 x 4 carparts b.v heeft vanaf nu naast onze Land Rover onderdelenlijn nu ook een onderdelen lijn van alle types SsangYong in ons bezit zijn, waarvan 80 tot en met 95 % van SsangYong (nieuwe) onderdelen in voorraad zijn.

    Op voorraad onderdelen kan de korting oplopen tot zo'n 50 % of meer.

    DEZE MAAND GELD DE KORTING VAN 50% OP DE VOLGENDE SSANGYONG ONDERDERDELEN

    LUCHTFILTERS

    REMBLOKKEN EN REMSCHIJVEN.

    BULLBAR EN SIDESTEPS

    MINIMALE AFNAME IS 1 STUK

    KORTING GELD ALLEEN VOOR ONDERDELEN / ACCESSOIRES DIE OP VOORRAAD ZIJN EN OP =OP

    REST VAN DE ONDERELEN IN OVERLEG, KAN LOPEN VAN 25% TOT / MET 75% KORTING.

    Speciale aanbieding nu zo lang de voorraad strekt : motorkappen van Musso en Korando

    Met lichte transport schade ook met 50% korting op de nieuw prijs.

    Inlichtingen: 0299-434141 0651387681

    Telefoon : 0299.434141 / 06.51387681

    E-mail : ton@tonknookbv.nl

  • steven

    hallo

    ik heb een ssangyong musso uit1998 en wat kosten remblokjes voor deze auto

    gr steven

  • ton

    Originele remblokken voor kunnen wij aanbieden voor 55 euro excL. BTW/verzendkosten

    Originele remblokken achter kunnen wij aanbieden voor 43 euro excl.BTW/verzendkosten

  • Maarten

    Wat kost een uitlaat (midden + achter) voor een Musso 3.2 benz/lpg uit '97?

    VrGr

    Maarten

  • C.H.Ooms

    Hallo, ik ben op zoek naar een achter aandrijf as van een Musso 2.9 bj. 1997.

    Met vr.gr. C.H.Ooms.

  • de vries

    gevraagd nieuw of gebruikt een bumper-spoiler voor rexton bj 2006-kleur zwart

  • Ger

    Laatste stuk uitlaat van Rexton 290 D b.j.2003 kosten ??

    remblokken en schijven rondom kosten ???

    Bvd.

    Ger

  • j a de vries

    gevraagd een bumperspoiler voor rexton 2,3 bj 2006 kleur zwart- 053-4306053- liefst een gebruikte

  • ria

    Hallo, heb net een Korando van 1998 aangekocht om te verschepen naar Africa, voor eigen gebruik, mankeer enkel een hardtop, en is het ook nodig extra remschijven mee te nemen?

  • t j folkersma

    Ik zoek een linkerbuiten spiegel voor een ssang yong rexton xdi aut.ook zoek ik nog een linker zij raampje zo,n driehoekje als u wat hebt kunt u me ook bellen tel.0597-655377

    Vr.gr T J Folkersma