Beste Michael
Ik wil hiermede reageren op mijn vorige berichtje, ik kan je melden dat ik mijn probleem hebt opgelost.
In aanvang heb ik het grote relais vervangen tevens, de prehaetingsensor op de motor, doch zonder resultaat
maar een geluk bij ongeluk had mijn vrouw de auto mee en plotseling ging onder het rijden het alarm te blerren en thuis aangekomen bleek nadat ze de motor had afgezet er niets meer te werken dus kon er alleen maar een fikse stroomstoring zijn, wat bleek de pluskabel van de accu naar de prehaetingzekering was los doordat hij totaal vergaan was
dus een nieuwe kabel geplaats en toen bleek dat mijn hele probleem was opgelost . Het grappige was dat er hier een zelfde sangyong 2.9 diesel met een zelfde probleem stond en de monteurs al dagen aan het zoeken waren en er niet uitkwamen,dus heb ik ze advies gegeven alle kabel te kontrolleren en wat bleek er zat een breuk in de massakabel
Kabel vervangen en weg probleem ik hoop hiermede jou op weg te hebben geholpen en wens je nog veel succes met de auto ik kan alleen maar zeggen dat wij de auto twaalf jaar geleden nieuw gekocht hebben en nog nooit zo''n betrouwbaar vervoermiddel hebben gehad , in al die tijd een set remblokken en vijf gloeispiralen en het motortje van de vierwielaandrijving moeten vernieuwen dat zijn al de kosten die wij hebben gehad en moet zeggen dat hij nog in perfecte staat is dit word bij ons een old-timer
nogmaals veel succes en de zonnige groeten vanuit Bonaire N.A.
P.S. ik ben al een hele tijd aan het proberen mij aan te melden bij de club maar op een of andere manier lukt dat niet.HELP